Dobrodošli prijava ili kreirajte račun.
Vaša korpa je prazna!

Pravila i privatnost

 

Pravila i regulativa kupovine u internet prodavnici su zakonska pravila trgovine Republike Srbije i za sve sporove nadležan je trgovinski sud u Beogradu. Prava kupca su regulisana zakonom.

Kupac ima pravo bez objašnjenja da vrati proizvod u roku od 14 dana od kupovine i to samo nekorišćen i neotpakovan proizvod u orgininalnom pakovanju.

Za zamenu vraćanog proizvoda kupac može da izabere drugi proizvod u toj vrednosti.

Uz proizvod kupac će dobiti račun i garanciju (ako ona ide uz proizvod). Garancija je u minimalnom roku od dve godine kako je propisao zakon Republike Srbije. Izuzetak su proizvodi kod kojih su duže garancije. To propisuje sam uvoznik ili proizvođač. 

Polar Studio d.o.o. garantuje za tajnost svih podataka koje ostavite u našoj bazi podataka. 

Obavezujemo se da ni u kom slučaju nećemo ih koristiti za druge namene, osim u međusobnom kontaktu i to isključivo za slanje informativnog sadržaja, ponuda i eventualnih promena.

Podaci naših korisnika neće biti predati trećoj strani.

Za ovu oblast nadležan je Zakon o zaštiti podataka o ličnosti.

Reklamacija na našu uslugu obuhvata žalbu na oštećenje i neispravnost artikala.  Ukoliko se desi, da kao kupac dobijete proizvod koji je oštećen ili neispravan, molimo Vas da nas kontaktirate putem e-mail-a ili telefona. Takođe vas molimo da popunite formular na samom sajtu, gde se navode razlozi za reklamaciju.

 

Procedura je sledeća:

 

Kada kurir donese naručeni artikal, pogledajte pakovanje. Ukoliko je oštećeno, zamolite kurira da sačeka i slikajte samu pošiljku. Slikajte oštećeni deo da bi smo sa tom slikom mogli da uložimo žalbu kurirskoj službi koja je u tom slučaju odgovorna da oštećenje.

Takođe recite usmeno kuriru da ćete uložiti reklamaciju jer je doneo oštećen proizvod. Pošaljite nam e-mail sa slikom i opisom oštećenja. Nakon što dobijemo nazad oštećeni artikal, mi ćemo Vam poslati novi artikal.

Ukoliko je neispravan artikal,  procedura je sledeća. Molimo vas da nam pošaljete e-mail sa opisom kvara da bi smo mogli da reklamiramo našem dobavljaču neispravan proizvod. Kada dobijemo nazad neispravan proizvod i to u originalnoj ambalaži i sa pratećom dokumentacijom, nakon toga poslaćemo Vam drugi proizvod.

Vreme reklamacije je regulisano zakonom. Ukoliko reklamaciju ne podnesete u roku od 14 dana smatraćemo je nevažećom. Posle tog perioda proizvod podleže garantnom roku koji je regulisan za svaki proizvod pojedinačno. Molimo vas da pratite uputstva koja dobijete uz proizvod i da tako izbegnete oštećenja ili eventualne reklamacije.

 

 

 

Reklamacijoni zahtev, molimo vas da popunite u formularu reklamacije.